سرطان پوست و لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد سرطان زا می باشد؟

بیشتر افراد به خصوص بانوان از موهای زائد بدن خود بسیار ناراحت هستند و تلاش می ‌کنند تا برای همیشه از شر آن خلاص گردند. راه ‌های زیادی برای این کار وجود دارد، اما اغلب آن ‌ها موقتند و انجام آن به صورت طولانی مدت بافت پوست را از بین خواهند برد. راه قطعی به عنوان لیزر وجود دارد که موها را به شکل دائم از بین می‌برد. اما، شاید از خود بپرسید که آیا از بین بردن موهای اضافی بدن سرطان زاست؟ به منظور پاسخ به این سوال بهتر است ادامه مطلب را از دست ندهید.

لیزر یک اشعه نوری بسیار قوی بوده که ریشه مو را به صورت دائم از بین می‌ برد. این اشعه به وسیله ی بافت‌های پوست به فولیکول مو رسیده و پیاز مو را برای همیشه خواهد سوزاند. البته، برای اینکه موها به طور قطعی از بین بروند، باید هر چند ماه یکبار این کار را انجام داد تا از رویش مجدد پیاز مو پیشگیری گردد.

 

توجه کنید برای اینکه پوست شما آسیب نبیند، بهتر است به کلینیک‌های معتبر پوست و مو که مجوز از وزارت بهداشت دارند، مراجعه نمایید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. بعضی از افراد می‌ پرسند که آیا از بین بردن موهای اضافی بدن سرطان زاست؟ خب، پاسخ فقط در صورتی می ‌تواند مثبت باشد که از دستگاه‌ های بی‌ کیفیت استفاده گردد. سرطان پوست و لیزر موهای زائد به طور مستقیم ارتباطی با یکدیگر ندارند اما در صورت رعایت نکردن یک سری از نکات ممکن است به وقوع بپیوندد.

شاید از خود بپرسید که آیا لیزر موهای زائد سرطان زا می باشد؟ خب، به طور کلی پاسخ این سوال منفی خواهد بود. چرا که لیزر از رایج ‌ترین راه ‌های درمانی به منظور از بین بردن موهای زائد، خال، زگیل و غیره بوده و پزشکان از آن به عنوان یک شیوه ی فوق العاده یاد می کنند. انرژی موجود در نور لیزر به صورت سطحی می باشد و هرگز به عمق آن وارد نمی‌شود. دستگاه ‌های لیزر به شیوه‌ای ساخته شدند که تنها پیاز مو را هدف بگیرند. البته، پزشک نیز باید در این کار مهارت داشته باشد تا نور لیزر را به صورت مستقیم و طولانی مدت بر روی فولیکول ‌های پوست قرار ندهد.

بیشتر بخوانید:
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بدن چیست؟

گفته ‌های پیشین بدین معنا نیست که استفاده مکرر از لیزرها هیچ خطری برای بدن ندارد. لیزر، فقط زمانی بی ‌خطر می باشد که به ندرت از آن استفاده گردد و به وسیله ی افراد ماهر و تجهیزات مدرن انجام گردد. افراط در به کارگیری هر چیزی می ‌تواند خطرناک باشد و مشکلات زیادی را برای انسان ایجاد کند. به همین جهت، توصیه می‌ کنیم تا بین هر دوره از لیزر، وقفه ایجاد نمایید تا فولیکول‌ های پوست زمان مناسب برای ریکاوری را داشته باشند.

تاثیر لیزرموهای زائد

مزایای استفاده از لیزر

لیزر موهای زائد مزایای بی ‌نظیری دارد که انتظارات اغلب افراد را برآورده می کند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از لیزر، از بین رفتن قطعی موهای زائد بدن می باشد. یکی از دغدغه‌ های افراد وجود موهای زائد فراوان می باشد که به منظور رهایی از شر آن لیزر را انتخاب می ‌کنند. مزایای دیگر استفاده از لیزر عدم درد آن می باشد. به طور معمول لیزر هیچ دردی ندارد و افراد به راحتی می ‌توانند از آن به عنوان یک راه ایده ‌آل به منظور از بین بردن موهای اضافی بدن خود استفاده کنند. همچنین از لیزر می‌توان برای از بین بردن موهای زائد تمام نقاط بدن مانند صورت استفاده نمود. البته، فراموش نکنید که این کار باید توسط یک پزشک ماهر انجام شود.

معایب لیزر موهای زائد

لیزر کردن در کنار مزایای بی ‌شماری که دارد، معایبی مانند هزینه بالاتر آن نسبت به راه های دیگر مانند اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر و تیغ ها دارد. لیزر برای این که نیاز به دفعات مکرر دارد، هزینه ی بیشتری را نیز شامل می‌ گردد. به همین جهت می‌توان هزینه بالاتر و تعداد دفعات انجام آن را یک عیب بزرگ دانست.

بیشتر بخوانید:
لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

همچنین رنگ پوست و جنس مو نیز در فرایند لیزر بسیار حائزاهمیت است؛ به شیوه ‌ای که اگر رنگ پوست شما تیره باشد، امکان دارد پزشک نتواند به خوبی جنس مو و تعداد موهای زائد شما را تشخیص دهد. به همین جهت، این شیوه معمولا برای پوست‌ های روشن به کار می رود. بهتر است در انتخاب کلینیک مورد نظر نهایت دقت را داشته باشید. اگر در پی یک مرکز لیزر مناسبید، کلینیک باربد با داشتن بهترین امکانات روز پزشکی به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران میزبان شما خواهد بود.

کلام آخر:

لیزر موهای زائد یکی از راه ‌های ایده ‌آل به منظور از بین بردن موهای اضافی و زائد بدن می باشد. در این متن به این موضوع اشاره کردیم که سرطان پوست چیست؟ انواع سرطلان پوست، راه های تشخیص سرطان پوست، آیا لیزر موهای زائد بدن با سرطان پوست ارتباط دارد؟ و به این نتیجه رسیدیم که انجام لیزر تقریبا هیچ خطری نداشته و همه ی افراد می ‌توانند با خیال راحت آن را انجام دهند. بیشتر افراد به تصور این که لیزر کردن سبب سرطان و نازایی می ‌گردد از انجام آن خودداری می ‌نمایند. اما، این تصور کاملا اشتباه بوده و شما می‌ توانید به راحتی موهای زائد خود را به کمک لیزر نابود کنید. بهتر است در انتخاب کلینیک و پزشکان خود دقت و توجه لازم را به کار ببرید و از خدمات کلینیک ‌های معتبر تهران استفاده کنید تا بهترین نتیجه عایدتان شود.

در صورت داشتن هر گونه تجربه ی مشابه، انتقادات و حتی پیشنهادات می توانید آن را با ما درمیان بگذارید.با این کار، کاربران دیگر می توانند از نظرات و همفکری دیگران نیز استفاده کنند و در آخر بهترین تصمیم را درباره ی لیزر موهای زائد بدن بگیرند. از همراهی شما متشکریم.

20 نظرات

  • از وقتی که با لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی باربد اقدام کردم، واقعاً راضی بودم. موهای زائد مزاحمتم را کاهش داده و احساس آرامش بیشتری می‌کنم. متشکرم از تیم حرفه‌ای باربد!

  • منم تازه می‌خوام با لیزر موهای زائد امتحان کنم. مطالب وبلاگتون مرجع خوبی بود برام، ممنونم!

  • توضیحاتی که در مورد لیزر موهای زائد خوندم، بیش از انتظارم بود. به خصوص اینکه مزایا و معایبش به طور صادقانه ذکر شده.

  • ۲موضوع لیزر موهای زائد توی مقاله‌ی وبلاگ واقعاً جذاب بود. مزایا و معایب انجام این روش به خوبی توضیح داده شده.

  • به وبلاگ شما بسیار علاقمندم و همیشه با انتشار مطالب جدیدتان مشتاقانه منتظر شما هستم. از تلاش شما برای به اشتراک گذاشتن این محتواهای ارزشمند سپاسگزارم.

  • مطالب وبلاگ شما به زبان ساده و قابل فهم نوشته شده، این باعث شده تا بتونم ازشون استفاده کنم.

  • از لیزر موهای زائد در کلینیک باربد واقعاً راضی هستم. از روز اول، تفاوت چشم‌گیری در روند رشد موها مشاهده کردم و این موضوع به دلیل دستگاه لیزر فوق العاده شماست!

  • واقعاً ممنونم از توضیحات کامل در مورد لیزر موهای زائد. اطلاعاتتون به دردم خورد!

  • واقعاً از توضیحات دقیق در مورد لیزر موهای زائد در وبلاگ لذت بردم.

  • واقعاً عالی بود، اطلاعات خوبی درباره لیزر موهای زائد داده بودید. ممنونم از مطالب مفیدتون!

  • بهترین تصمیمی که گرفته‌ام این بوده است که با لیزر موهای زائد در کلینیک باربد آشنا شوم. موهای اضافی حال و هوای زیبایی‌ام را کاملاً تغییر داده‌اند.

  • پست های وبلاگ شما همیشه با موضوعات جذاب و کاربردی بوده‌اند. ممنونم از تمامی تلاش شما برای تهیه این مطالب.

  • من چند هفته پیش لیزر موهای زائد رفتم و دقیقاً همچین چیزی که توی وبلاگتون نوشته بودید، اتفاق افتاد. عالی بود!

  • چه محتوای مفیدی در مورد لیزر موهای زائد! خیلی کمک کننده بود برام، حتماً می‌خوام امتحانش کنم.

  • هر بار که به وبلاگ شما سر می زنم، اطلاعات جدیدی یاد می گیرم. با تشکر از مطالب خوب شما.🙂🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *