embarrassing-question-laser-hair-removal

اجازه دهید بی‌تعارف صحبت کنیم، لیزر موهای زائد برای بعضی از افراد می‌تواند موضوع خجالت‌آوری برای مکالمه باشد، خصوصاً در مکالمه با کسی که به ‌تازگی با او آشنا شده‌اید.

اگر در مورد پرس‌و‌جو کردن درباره هر یک از نواحی دشوار یا خجالت‌آور که ممکن است مشکل رشد موهای زائد داشته‌ باشند، مضطرب هستید، دیگر نیاز نیست نگران باشید! کادر لیزر‌ موهای زائد، متخصصین پزشکی هستند، که به احتمال زیاد هر چیزی را در این مورد دیده و شنیده‌اند. هر چقدر هم سؤال شما مسخره یا خجالت‌آور به نظر برسد، نه‌ تنها متخصص لیزر‌درمانی شما، پاسخ‌های مورد نیازتان را خواهد داشت، بلکه احتمالاً سؤال شما را قبلاً چندین بار از دیگران شنیده است. پس خجالت نکشید!

هرچند، اگر آن‌قدر مضطرب هستید که نمی‌توانید به صورت حضوری با متخصص لیزر‌درمانی خود صحبت کنید، در اینجا برخی از خجالت‌آور‌ترین سوالات در مورد از بین بردن موهای زائد با لیزر را پاسخ داده‌ایم:

آیا از بین بردن موهای زائد با لیزر، جوش‌ها را نیز از بین می‌برد؟

جوش زدن  بر روی پوست چندین دلیل مختلف دارد که شایع‌ترین آن‌ها انتقال حجم زیادی از باکتری‌ها از لباس و دست‌ها، عدم تعادل هورمونی، و موهای زیر‌پوستی است. موهای زیر‌پوستی، اغلب اوقات توسط پوست به عنوان عاملی خارجی شناخته می‌شوند، و موجب می‌شوند که پوست واکنشی مشابه با روشی که در مقابل باکتری‌ها واکنش نشان می‌دهد را انجام دهد.

به همین دلیل آسیب این موها به پوست، تا زمانی که به سطح پوست راه پیدا کنند، ادامه می‌یابد، واکنش پوست نسبت به موهای زیر‌پوستی حتی ممکن است شدیدتر از باکتری‌ها نیز باشد. بنابراین، بله، اگر دلیل جوش زدن شما رشد افراطی موهای زیر‌پوستی باشد، از بین بردن موهای زائد با لیزر، به کاهش جوش نیز کمک خواهد کرد.

افراد معمولاً این نوع جوش را بیشتر در اطراف ابروها، روی خط چانه، لب بالایی، خط بیکینی، و روی سینه و پشت تجربه می‌کنند؛ و از آزار و خارش این جوش‌ها به ستوه می‌آیند، و نمی‌توانند به درستی آن‌ها را مدیریت کنند. اگر دلیل جوش زدن شما این موهای زیر‌پوستی باشد، از بین بردن موهای زائد به وسیله لیزر موهای زائد، تنها راه حلی است که تضمین می‌کند دیگر هیچ مویی در محل درمان‌شده، رشد نکند.

بیشتر بخوانید:
لیزر فول بادی در تهران

آیا در زمان از بین بردن موهای زائد در نواحی بیکینی یا برزیلی، کاملا از کمر به پایین لخت هستم؟

بسته به اینکه چه ناحیه‌ای از بدن شما تحت درمان قرار دارد، ممکن است در حین جلسه درمانی خود، قادر به پوشیدن لباس زیر نباشید. به این فرآیند مانند ملاقاتی با متخصص زنان فکر کنید، با این تفاوت که از بین بردن موهای زائد تجربه‌ای با شدتی بسیار کمتر است. زمانی که تحت درمان در ناحیه بیکینی یا برزیلی کامل قرار دارید، متخصص پزشکی لیرز‌درمانی شما، حوله‌ای برایتان فراهم می‌کند تا مناطقی که تحت درمان نیستند را بپوشانید. کل فرآیند بیشتر از چند دقیقه طول نمی‌کشد، به همین دلیل مراجعین حس در معرض نمایش بودن را پیدا نخواهند کرد.

به‌منظور راحتی بیشتر در طول جلسات درمانی، درخواست کنید هر جلسه توسط متخصص یکسانی تحت درمان قرار بگیرید. این‌طور، مقداری شناخت از متخصص شخصی خود پیدا می‌کنید. به علاوه، می‌توانید وسایلی مانند موبایل یا کتاب همراه خود بیاورید، یا به سادگی زمان را با گفت‌و‌گو بگذرانید. به مرور زمان، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

آیا لیزر برزیلی شامل ناحیه معقدی نیز می‌شود؟

بله، در صورت تمایل شما، شامل این ناحیه نیز می‌شود. لیزر برزیلی به شما اجازه می‌دهد نسبت به خط بیکینی، موهای زائد نواحی بیشتری را از بین ببرید؛ اما این مسئله به این معنا نیست که شما اجباری به لیزر تمام این نواحی خواهید داشت. بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند یک خط فرود(مانند باند فرود هواپیما) یا تکه کوچکی از مو در این ناحیه باقی بگذارند، اما موهای زائد ناحیه مقعدی را از بین ببرند. گرفتن این تصمیم کاملاً بر عهده شماست. به دلیل اینکه این ناحیه حساسیت بالایی دارد، از متخصص لیزر‌ خود بخواهید بی‌حس‌کننده مناسبی به شما پیشنهاد دهد، شاید نیاز باشد بی‌حس‌کننده را شخصاً‌ تهیه کنید، و برای جلسات درمانی همراه خود بیاورید.
کسب آمادگی کامل قبل از هر جلسه درمانی از بین بردن موهای زائد، بهترین رویکرد است.

آیا از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر، موهای زبر صورت را نیز از بین می‌برد؟

لیزر موهای زائد صورت

در حالی که آقایان بیشتر به‌منظور خلاصی از آزار و خارش پوستی، لیزر موهای صورت را انجام می‌دهند، اغلب اوقات هدف خانم‌ها از لیزر موهای زائد از بین بردن موهایی که همانند ته ریش می باشند و برای آن ها خجالت آور است. بسیاری از خانم‌ها موهای روشن زیادی در صورت خود دارند، که باعث می‌شود درمان موهای صورت خانم‌ها یکی از غیر‌قابل ‌پیش‌ بینی‌ترین نواحی برای لیزر موهای زائد باشد. نتایج حاصل‌شده به رنگ و ضخامت موهای شما، و همچنین رنگ پوست شما بستگی دارد؛ پس بهتر است برای به دست آوردن بهترین تخمین از نتایج مورد انتظار، با متخصص لیزر موهای زائد خود مشورت کنید. هرچند، تمامی درمان‌های مؤثر، موهای زبر را از بین می‌برند، و پوست شما را کاملاً نرم و صاف می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
لیزر موهای زائد بیکینی | یک روش موثر برای حذف موهای زائد بیکینی

من موهای زیادی در نواحی گوش و یا بینی دارم، آیا می‌توان با استفاده از لیزر آن‌ها را از بین برد؟

بله! وقت خود را با اصلاح این موها تلف نکنید، در حالی که می‌توانید کاملاً از شر این موها خلاص شوید، یا به شکل چشمگیری میزان آن‌ها را کاهش دهید. لیزر این نواحی نیازمند دقت زیادی است؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام برای لیزر موهای این نواحی حساس، متخصص لیرزی با سابقه و تجربة بالا پیدا کنید. وجود موهای داخل گوش و بینی بی‌دلیل نیست؛ مثلاً دلیل وجود موهای بینی خصوصاً در فیلتر کردن مواد سمی است، که داخل ریه نشوند. با متخصص خود مشورت کنید، تا بهترین گزینة شخصی را پیدا کنید.

آیا می‌توان موی روی بند انگشتان را نیز با لیزر از بین برد؟

مشابه موی صورت، سطح موفقیت در از بین بردن موهای دست و پای شما نیز به رنگ و ضخامت مو و پوست شما بستگی دارد. از بین بردن موهای روشن می‌تواند دشوار‌تر باشد، اما اگر حجم و اندازه موها به میزانی باشد که به‌دنبال از بین بردن دائمی آن‌ها باشید، خانم‌ها از پرس‌و‌جو درباره آن خجالت می‌کشند. لیزر این ناحیه شاید به اندازi برخی نواحی دیگر زبان‌زد نباشد، اما در هر حال برای بعضی از خانم‌ها و حتی برخی از آقایان، مسئله‌ای خجالت‌آور است.

20 نظرات

  • هیچوقت فکر نمی‌کردم لیزر موهای زائد اینقدر موثر باشه. مطالب جذابی در وبلاگ شما بود!

  • واقعاً عالی بود، اطلاعات خوبی درباره لیزر موهای زائد داده بودید. ممنونم از مطالب مفیدتون!

  • واقعاً ممنونم از توضیحات کامل در مورد لیزر موهای زائد. اطلاعاتتون به دردم خورد!

  • چه محتوای مفیدی در مورد لیزر موهای زائد! خیلی کمک کننده بود برام، حتماً می‌خوام امتحانش کنم.

  • خیلی از مقالات در مورد لیزر موهای زائد خوندم، اما این مقاله بهترین‌ها بود. اطلاعات مفید و مهمی رو در اختیارم قرار داد.

  • اطلاعات جامع و مفیدی درباره لیزر موهای زائد در این وبلاگ پیدا کردم. ممنونم از زحماتتون!

  • واقعاً از توضیحات دقیق در مورد لیزر موهای زائد در وبلاگ لذت بردم.

  • از تجربه‌ها و نکات کاربردی در مورد لیزر موهای زائد که توی وبلاگتون به اشتراک گذاشتید، خیلی خوشم اومد.

  • از وقتی که با لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی باربد اقدام کردم، واقعاً راضی بودم. موهای زائد مزاحمتم را کاهش داده و احساس آرامش بیشتری می‌کنم. متشکرم از تیم حرفه‌ای باربد!

  • بعد از خوندن مطلب درباره لیزر موهای زائد، متوجه شدم چقدر روش موثریه و مطمئناً قراره امتحانش کنم.

  • منم تازه می‌خوام با لیزر موهای زائد امتحان کنم. مطالب وبلاگتون مرجع خوبی بود برام، ممنونم!

  • کلینیک باربد را به همه توصیه می‌کنم. لیزر موهای زائد رو انجام دادم و واقعااا راضی بودم.

  • واقعاً از نقدم که در مورد تجربه‌ی شخصی با لیزر موهای زائد نوشته شده، خوشحال شدم. حالا مطمئن‌ترم که قدمی به سمت انجام این روش بردارم.”

  • واقعاً دستتون درد نکنه بابت مطالب آموزشی و مفیدی که در مورد لیزر موهای زائد ارائه داده بودید. عالی بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *